MySejahtera

Kementerian Kesihatan Malaysia


Keterangan

MySejahtera adalah aplikasi yang dibangunkan oleh Kerajaan Malaysia untuk membantu membantu dalam pengawasan penularan wabak COVID-19 di dalam negara dengan membolehkan pengguna melaksanakan penilaian kesihatan kendiri dan ahli keluarga mereka serta memantau kemajuan kesihatan mereka sepanjang wabak COVID-19. Pada masa yang sama, ia membantu Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) untuk memantau keadaan kesihatan pengguna dan untuk memudahkan pengesanan kontak rapat COVID-19 dan seterusnya mengambil tindakan segera dalam menyediakan rawatan yang diperlukan.

MySejahtera juga merupakan saluran rasmi yang menyokong Program Imunisasi COVID-19 Kebangsaan oleh Kerajaan Malaysia yang menawarkan pendaftaran, janji temu, dan pengeluaran sijil digital imunisasi COVID-19.

AYUH MALAYSIA, BERSAMA-SAMA KITA TANGANI WABAK COVID-19!

Penilaian Pengguna

4/ 5

29
  • 18
  • 2
  • 1
  • 1
  • 2

Ulasan Laman

Muhamad

21 Jan 2024 04:25 am


Kishalini

29 Dec 2023 01:24 am

Nice

Ching

04 Dec 2023 11:12 am

bagus

Abdul Aza

28 Nov 2023 09:50 am

Aq ni sakit.. Tolong la bg scan terus masuk sejahtera Senangkan la orang Jgn menyusahkan Aq sakit biasa okay lagi Klo krotikal tu..boleh mati orang klo macam ni

Animar

03 Oct 2023 10:44 am

Cmne nk buat tempahan temujanji ni. Dari smlm saya buat tak boleh pun asyik kata Masih menunggu Je.

aya

28 Jul 2023 04:10 pm

x boleh cari klinik yg bhampiran. Sy rs sy duk area bandar dah. takkan xde klinik langsung. Dah seminggu try. X dpt2. Mcm mn nk buat appoitnmt klu nm klinik pon c keluar

Mohd Khairul Hafeez

29 Apr 2023 10:18 am

sekolah baik2 dik

Amir Luqman

13 Feb 2023 05:32 pm

terbaikk

Dato Mohd Nazmir

26 Sep 2022 04:37 pm


Mathures

10 Apr 2022 05:21 am


Mei Ling

08 Apr 2022 11:17 pm

Travellers Card Wrongly submit as actually going to overseas and not back to Malaysia. Cannot cancel and now mySJ turn to Home Surveillance Order. Already send to mySJ helpdesk and no reply. Pleas

KAH HANG

24 Jan 2022 07:09 am

why cannot logout

Hajar

20 Jan 2022 06:06 pm

Good apps .

Kesavan ram

25 Dec 2021 05:22 pm


OON LEE KIANG .

23 Dec 2021 04:19 pm


Aidy

23 Nov 2021 03:10 am

Aidyfadhil05@gmail.com

khor

13 Nov 2021 08:57 am


sofyan

09 Sep 2021 07:50 pm

mantap ini aplikasi

BRIYNHERRON CHARLES

05 Sep 2021 10:19 am

p

Imam

24 Aug 2021 02:46 am

Aplikasi yg bagus

Muhammad

18 Aug 2021 06:07 am


Nurafiqah bt ismati

31 Jul 2021 03:48 am


Azura

27 Jul 2021 09:14 pm


muhd

25 Jul 2021 03:32 am


William

16 Jul 2021 05:41 am

Thanks

MUHAMMAD BAWI

03 Jun 2021 03:55 pm


Hajar

22 Apr 2021 07:59 pm

Good.

khairul

22 Apr 2021 07:57 pm

App yang berguna

Adda

09 Jan 2021 08:24 am

Best government's app

Aplikasi Serupa